torstai 10. joulukuuta 2015

Joulutunnelmaa Suvilahden koululla, osa 3

JOULUN ODOTUKSET
Joulu on siis pian täällä ja kaikilla ihmisillä varmaankin on adventtikalenterit.
Siinä onkin aika paha paikka, jos se on keittiössä, niin kuin minulla. Joudun katsomaan sitä tuskissani joka ikinen päivä, mutta pitää malttaa mieli ennen kuin menee avaamaan useamman luukun kerrallaan. 
Kun jouluaatto tulee, saa avata lahjat, ja ainakin minä olen super innoissani!
On hassua kun kaikki sanovat, että joulun paras kohta on lahjojen antaminen, vaikka usein vain muutama puhuu totta. Lahjojen saaminen on minun mielestäni hauskin kohta, mutta rakastan silti tosi paljon nähdä ihmisten iloisia ilmeitä avatessaan minulta saadun lahjan.
No, mitä kaikkea jouluun kuuluu?
Ensimmäisenä kun puhutaan joulusta, minulle tulee mielikuva itsestäni, tuijottamassa lumiseen pihaan. Istun pörröisen viltin alla pehmeällä tuolilla, kaakaomuki kädessä ja kirja käden ulottuvilla.
Joululaulutkin ovat ainakin minulle tärkeitä. Ne tavallaan kasaavat kaikki asiat joulussa kokoon, niin kuin hieno naru pitää lahjapaketin kasassa. 
Tyttö
 
Enää 14 päivää jouluun... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti